Länge leve kärleken

Är nu inne på mina andra lediga dag, lovely!

I fredags efter jobbet gick jag till Fia med mamma och äta mat och myste.
Sen kom Linn, vi degade mest, fram till halv 1, då vi fick för oss att åka ut och nakenbada i skärgårn ;> sagt som gjort.

Igår spelade jag mixed med Kalle mot Ellen och Josef, riktigt roligt!!
Sen var det bara hem och fixa sig, och tagga till.
Blev 2x25 års fest för Olov och Linus. 5-kamp, mat, alkohol och massa trevligheter.
Tog mig väl en promenad hem med Linn och Krilla vis halv 4 tiden.

Idag har jag hittills inte tagit mig ur sängen, haha.
Men snart kommer pappa och hämtar mig för att åka till GBG! :D


Kommentarer
Postat av: ELIN

vad har du för färg på ditt löshår?:)

2011-07-25 @ 17:59:11
Postat av: Caroline

sv: jag har inget löshår, det där är Elins som jag satt i för en fest :)

2011-07-26 @ 00:30:58
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0