När jag mår som bäst

Igår jobbade vi 15-20.
Sen åkte vi hem och ut i stugan för lite bronsfest för Sarisen.
Sen vid typ halv elva plockade jag upp Elin och åkte över till KD.
Blev film, godis och sleepover hos Monkan med Philip.

I förmiddags blev det brunch på Oliven, sedan hem till hålan igen :)
Väl hemma bestämde vi oss för att åka ut och spela tennis,
vilket blev en låååång match. Jag mot Elin, tyvärr vann hon... 7-6 3-6 7-6.

Ikväll körde vi över mamma, Sara, Ullis och Shanti iförda tighta Sverigetröjor.
Blev allsång med Ellen och Linn påvägen hem.
Tog med oss Elin hem och spelade lite kort och umgicks.

Nu ska jag ta med mig mina goa tjejer och sova :)

Imorgon väntas jobb 12-20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0