Det händer så mycket i mitt liv

att bloggen hänger inte riktigt med.
Men jag lovar er mängder med bilder från dessa 3 senaste veckorna när allt är över och jag har landad lite. Just nu är Alanya, balen och STUDENTEN det enda i mitt huvud.

Har precis inlett den sista timmen av arbetspasset på Park.
Känner mig snorig i näsan och snurrig i huvudet.
Men det går inte att tänka på, det finns inte.
Imorgon är det bal, fattar ni? IMORGON!!!

Min helg har varit kanon, precis som den borde.
I fredags var jag ner till Svea för färgning, hår&smink provning inför balen.
På kvällen åkte jag över till KD och Richard.
Lördag jobbade jag 10-17 på BQ Bergvik.
På kvällen blev det mat och öl på Träslottet med Julia,
sedan kom Erik och Jesper och det blev The Pub.
Igår vaknade jag i Julia och Pontus soffa.
Åkte till Elin en sväng. Ellen var i stan, så hon kom.
Vid 17 bar det av till Jacob som fyllde 50.
Blev att "jobba", göra grillspett, grilla och fixa dryck.
Vid 1 rullade jag och Ellen till Elin för att mysa och sova.

Idag har jag mest degat med Ellen, och jobbar nu då.

Ikväll blir det en sista touch inför balen, sedan träffa lite klassisar för skön njutning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0