Bara kom som du är

Var hemma från skolan även idag.
Åt frukost framför brasan med mamma och Fredrik imorse.
Jag tycker faktiskt det är ganska så mysigt (a)

Pluggat och sovit är ungefär vad jag har gjort.
Jag, Fredrik och Felix var faktiskt på stan i 20 min och köpte födelsedags presenter till mamma också.
Hon får en röd sony ericsson w995, en grå stickad cardigan, ett halsband, ett armband, ett par örhängen och ett linne med lite glitter på :)

Var även på sjukhuset och fick mera salva till ögat.
Så förhoppningsvis blir det bra nu, annars har jag en tid tillbaka nästa söndag.

Imorgon ska jag till skolan, och jag ber till gudarna att Jonas är där ;o
Imorgon är det kalas för mamma. Hon blir bara äldre och äldre, 39 denna gång.

Imorgon tänkte jag även försöka hinna med att svara på era frågor.
Bara att fortsätta ställa flera, säger till när ni får sluta :)

Men som jag sagt, klockan är snart tolv och då ska jag sova.
GODNATT ;*
Puss på mitt n
vi kommer och går
men du finns alltid där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0