Du är en flickdröm!

Idag har det gjorts en hel del må jag säga.

Vaknade strax efter 11 hos Elin.
Mamma hämtade mig och vi åkte hem.
Har städat typ hela huset.
Handlat alla de sista julklapparna förutom pappas.
Varit hos gammelmormor och städat och fikat.
Gjort lite julgodis.
Färgat mammas utväxt.

Nu får vi se om jag får tag på Johan, så vi man mysa :)
Annars tänker jag få tag på Elin!


Bytte julklappar med Elin igår, eller hon hade redan fått sina men jag fick mina, hihi.
Ett jättefint armband, en E-belock till mitt Thomas Sabo armband & ett stort kort
på Elin själv (de två sista grejerna för att jag inte ska glömma henne under mina månader i Florida, SÅ SWEET) sen fick jag en liten bok om glädje som också ska göra de jobbig dagarna bra på andra sidan jordklotet. + tre badscrubs för saltvattnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0