Elin skriver!

Hej blogg lovers!  eftersom carros bloggande inte går så bra för henne så kände jag för att skriva ett litet inlägg, jag heter Elin och är en av carros bästa vänner och jag kan lova att jag känner henne till 10000000000!!

Carro är en sådan person som man antingen älskar eller hatar det finns nog inget mittemellan vad det gäller henne men de flesta jag känner älskar henne och de som inte gör det förstår jag mig inte på för alla behöver en caroline H.D! Alla vi som känner henne vet att hon är något alldeles eget, det finns ingen som hon, det är både på ett bra och dåligt sätt, ibland gör hon saker då man vill sjunka under jorden och önska att man inte var i samma sällskap som henne men det har bara hänt ett par fåtal ggr som tur är;) för annars är hon den underbaraste människan och vännen man kan ha!  så mkt roligt, underbart, kul, konstigt vi har varit med om är det nog inte många som har, barcelona 06, danmark 08  pip, sälen 09 och alla andra underbara dagar med henne kommer jag aldrig glömma, vi har gått igenom så sjukt mycket och på onsdag åker vi till pip igen och jag lovar att det kommer finnas mycket nytt att skriva till i historieböckerna när vi kommer hem för med henne gör man alltid ngt galet som man alltid kommer komma ihåg! Det sägs att livet går ut på att skriva en underbar kärlekssaga, man ska skriva en oförglömlig berättelse om de lyckliga dagar man är med om i livet och med caroline har jag redan skrivit flera kapitel men det känns som att det kommer bli en hel bok, för varje gång jag är med henne så är jag lycklig ocn denna bok handllar om sagan om ett oförglömligt och underbart vänskapsband!

We belong together!
Du är min allra bästa vän caroline
/Elin

Kommentarer
Postat av: ellen

va gulligt :D:D

2009-08-05 @ 00:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0