jag vill ha ett eget M

men ack så snygg, helt sjukt!


"Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå.
Din mun tätt emot min, hjärtat snabbar på
"


jag är så sjukt trött på allt elände, kan inte allting bara falla på plats nu?
det är precis vad jag behöver. ett flyt i vardagen, känslan av att bli älskad,
ngn som alltid kan få mig att skratta och känslan utav ärlighet!

jag hatar killar som är för på lika mycket som jag hatar killar som är för blyga!!!


mina skor har kommit idag, hoppas de passar. wiiie!





nu ska jag tjocka mig med pommes och beasås. sen blir de plugg, godis..

Kommentarer
Postat av: amandus

Vad fin design du har :D! I morgon kommer förmodligen bilder från resan :D Då får du checka in ;) Hoppas allt är bra med dig(L)

2009-06-04 @ 16:25:01
Postat av: Elin

sv; säger duuuu ja :( Jag vill ha min -89a isf :(;)

2009-06-04 @ 16:54:48
URL: http://ilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0