en kniv i hjärtat

inatt har jag drömt så mycket konstigt.
både mardrömmar och bra, fina drömmar.

jag drömde bland annat att en utav mina gamla bästa vänner ringde. det var hannah. jag har ingen aning om varför denna drömmen spelades upp inuti mitt huvud just inatt. men jag har en vild chansning. jag har tänkt mycket tillbaka i tiden, på saker som hände för 1 år sedan. för ett årsedan planerade jag med mina bästa flickor fastingen. som blev hemma hos emma. en hel del galenskap och mycket skratt bjöds det på. jag saknar er så himla mycket! jag har inte velat inse det som blivit, jag har inte heller velat stå för allt som hänt. men jag känner det nu, lite väl sent.. jag saknar de som var, jag saknar er, det kommer jag alltid att göra. så är det!




Kommentarer
Postat av: Elin

Sötaste tjejgänget någonsin :)

2009-05-26 @ 23:43:17
URL: http://ilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0