jag vill våga älskas, jag vill våga älska! - på riktigt

trött trött trött idag.
lite bättre i förkylningen. men fortfarande jätte tjock i halsen och feber.
blir hemma imorn också, men på fredag blir de skolan och sen partaj!
bauershowen ska göras på fredag också, efter den kommer nog
alla attacker riktas mot mig istället för andreas, haha! men de kan han
väl vara värd för sin tappra insatts. ikv har jag iaf käkat pizza och sett på
champions leauge. fuck barcelona!!! menmen, rättvist trots allt..

någon som har några bra hemsidor att länka?
söker snygga, sommriga party fodral!
lämnade ju som sagt tillbaka min love förut.


i helgen är det fastingen, och varför underskatta de?
det händer saker i våran lilla stad, en anledning att
supa till ordentligt och åka karusell är faktiskt kul ;)

är det sant, kan man vara så jävla fin som du är ?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg!

2009-05-29 @ 14:37:40
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0