En tanke blev till text



Diss

• Människor som bara glider med på ett bananskal. Människor som bara stödjer sig på andra och aldrig gör mer än nödvändigt. Jag är trött på sånt, gör ditt eget. Ta hjälp av andra, helt klart. Men gör alltid ditt eget bästa först.

• Allt pluggande på samma gång. När det väl måste pluggas hemifrån, så kommer allt på samma gång. Allt eller inget är en dålig idé inom detta ämnet tycker jag.

• Alla dessa fantasi tvserier, gossip girl, one tree hill osv. Inte för a´tt jag egentligen tror att de är dåligá, men det är så fruktansvärt mycket att jag inte ens orkar hänga med.

Hiss

• Höst kärlek! Regnet knackar på fönstret, det är kallt i rummet. Men med en bra film, lite tända ljus, ett täcke och en person som du ser upp till, någon man älskar och någon som får en att glömma allting runt omkring blir hösten till det bästa.

• Tjocka stickade tröjor. Både långa och korta stickade tröjor, en färgade eller flerfärgade spelar ingen roll, allt är snyggt med rätt matchning. Till tights eller jeans, snyggt snyggt snyggt. Alla olika kragar, stora är ett plus.

• Killar med en stor solbränd ryggtavla. Gärna ett par stora händer till, och ett underbart leende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0