Jag vill att du ska bry dig, trots att det gör ont

Skolan idag har väl egentligen varit bra, men har varit så oerhört trött. Tog 14.20 tåget hem iallafall, och JA det var skönt. Jag har något problem med mina ögon också, speciellt det högra. Gör sjukt ont och rinner hela tiden, känns precis som om jag har något skräp i tårkanalen. Jag fryser väldigt mycket. Jag har en tycka synd om mig själv-dag idag, haha. Kan rabbla upp massa saker jag sörjer idag;
Det är kallt
Det är dåligt väder ute
Det är måndag
Skolan har börjat igen
Jag har ont i ögat
Jag måste laga mat
Jag är trött på att vara ensam
Jag saknar min mamma
Jag hatar att snart vara 18 (vad är snart för äckligt ord liksom?!)

Usssssch fyyyy bläääää

Från det ena till det andra. Jag vet att jag har väldigt många i min närhet som aldrig sett mig i glasögon, trots att jag haft det sen jag var typ 4 år. Men tänkte att jag skulle ge er en bild nu eftersom jag ändå tvingar mig själv att ha dem till mitt öga blivit bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0