Meningen med livet - Lev livet!

I måndags var jag med mamma och Ebbsen hos Elin som fyllde 30.
Tog 3 minuter sedan var jag barnens favorit, som alltid... haha.
Åkte efteråt hem med mammin och såg på Wallander - Prästen. grym film!
Igår (tisdags) såg vi även på Wallander - Läckan. Även den grym!

Igår och idag var det skola som vanligt.
Igår stannade jag och Annis kvar en sväng efter och köpte mig ett par skridskor.
Bandy på fredag så griller krävs ;) klubba och handskar är inte heller något problem längre ;)
Även idag stannade jag kvar efter. Som ni såg i tidigare inlägget fikade jag på Wayne´s med Linda. Det var verkligen trevligt och vi satt där i ca 3 timmar. Sedan tog jag bussen hem. Väl hemma i Kristinehamn tog jag ett litet stopp hos mitt lilla B och åt några våfflor. Sedan hem och Elin kom, vi har pluggat hälsa och det har gått mycket bra.

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen ;)
Sleep tight fuckers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0