Håll mig hårt eller släpp mig helt!

Jag är redan helt färdig, sjukt trött. Har dock varit det sedan typ två timmar tillbaka, minst. Menmen, inte helt hundra i kroppen och skolan idag. Men det var skönt! Nu hoppas jag att jag håller mig på banan, helst tills gymnasiets slut. Men det kan jag antagligen fet glömma, men till efter jul iallafall.

Nu ska jag gosa ner mig i min säng hos mamma och drömma. Antagligen blir det mardrömmar om Anna och Ilini tyvärr, men har jag tur slår jag dem hårt ;) och då vaknar jag om en lycklig tjej kan jag lova er. HAHA

Imorgon  ser jag verkligen fram emot en mysig kväll med bästa Ilini och Frida med tacos, film och bara tjejmys!

Jag måste bara citera Ellen "Idioter, vi borde lämna de åt varandra".
Som alla tjejer fattade, vi pratade givetvis om killar ;)

Peace out, godnatt och tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0