Jag vill vara Jesus, jag vill kunna gå på vattnet!

Igår fick ni inget inlägg utav mig.
Det beror på att jag inte hade tid under lektionerna.
Och när jag kom hem åt jag lite mat.
Sedan mådde jag inge bra, så jag somnade runt 18.30
och vaknade inte förens 07.15 imorse.

När jag vaknade gick jag upp, försökte göra mig iordning,
men det gick inte, jag mådde verkligen inte bra.
Men jag trotsade och tog en dusch, men det var inte smart gjort.
När jag klev ut duschen kom de.
Jag tror att jag drabbats utav magsjukan...

Sålänge jag ligger stilla i min säng, och inte stoppar någonting i munnen/magen så mår jag okej.
Jag drar mig hårt för att försöka stoppa hungern. Jag plågas hellre med den är spyorna.

Jag har kollat på film, The Rocker. Alla som inte sett den, se den snarast, och alla som har sett den, se den en gång till - GRYMT BRA FILM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0