Kärleken övervinner allt

Eller?

Efter Elins fest i fredags tog vi taxi iväg och somnade gott till en film, vaknade lite mindre pigg.
Kollade lite hockey och sedan var allt i full fart tills lördagens planer.
Åkte omkring och fixa och trixa, gjorde mig iordning och drog till Frida där det förfestades och firades, tog det soft och åt lite tacos. Sedan rullade bilen ner till Statt för jobb. Var drygt 450 personer på plats, så det fanns att göra ;-)
Sedan körde jag hem folk och avslutade med en film som jag somnade väldigt skönt till.

När jag kom hem i förmiddags stod pappa och Sirkka och bakade lussekatter - MUMS!

Nu sitter jag på Park och jobbar, slutar 20.
Trivs som sagt väldigt bra här, men idag har jag feber och känner mig inte alls kry..


En liten notis;
Idag är det dagen då vi ska uppvakta miljontals män.
Sådana män som är lika bäst som min pappa.
Idag är det farsdag, och med det vill jag bara säga
att jag har den bästa pappan i världen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0