This lovely days in Gothenburg

Hejsan!

I tisdags åt vi som sagt på Moon Thai, det var väldigt gott och trevligt.
Efteråt sa jag hejdå till Erik och åkte med Ellen hem.
Satt och pratade med Ellen, Amanda och Klara ett tag, super mysigt.
Tog lite sovmorgon, gjorde oss iordning och åkte in till stan för shopping och lunch.
Hittade några tröjor, en kavaj och lite smått&gott, åt god lunch och pratade.
Tog tåget hem 15.04 och var i Kd omkring 18, då Sirkka var så snäll och hämtade mig.

Så igår kväll kom Jesper hem och vi spenderade ca 2 timmar åt att greja med min dator och mest flumma omkring, sedan åkte jag till Victor och myste med film med han och Basse. Kom hem liiiite väl sent, men det var det värt.

Nu sitter jag i skolan och skriver om kommunikationsmodellen, det går halvbra måste jag erkänna, men snart så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0