My days

Nu har jag varit sådär dålig igen.. förlåt!
I lördags var iallafall en mycket bra dag och kväll.
Jobbade ju som sagt, sedan plockade jag upp mina kompanjoner - björnligan.
Åkte hem till mig, fixade det sista och pyste sedan iväg till Jessika och Adrian.

Såhär galet snygga var vi, haha!

Eftersom mina tre E;n inte har åldern inne ännu begav vi oss till Jossan en sväng, där det var en jävla blandning på folk, blev en kort men rätt trevlig vistelse. Ringde Pär och drog till Victor för vidare fest. Där var det trevligt, snosade omkring och pratade med människor, vid ca 3-4 var det bara jag, Victor, Elin och Basse kvar, vi somnade då ganska skönt.
Victor åkte och jobbade, jag drog till Skavsta för att hämta Frida och Ehlin från deras underbara trip i Berlin.

Väl hemma igen plockade jag upp Elin för film hos Victor.

Måndag;
Jag och Elin åkte över till KD för en tennismatch med våra underbara klassisar, Richard och Oscar. Käkade på stan och bara myste, Bea följde upp till lunch också. Trevligt godingar!
Jag, Elin och Richard begav oss ut på äventyr i de trevliga affärerna, hittade snygga grejer till Richard trots ett random till expeditor. Jag fyndade också, en helt lovely jacka från Peak. Ni ska få bilder någon gång under veckan.
På kvällen plockade jag upp Linnsan, köpte lite gott och åkte hem till mig. Käkade och pratade med Sirkka och Elin. Elin kom också, snackade lite skit och åkte sedan till henne för movie. Blev dock inte så långvariga, åkte ganska snart till Victor för film med honom och Basse. Avslutade kvällen i min säng med Linn.

Tisdag;
Vaknade med en tungt sovande Linn brevid mig, smög upp för att dra till frissan. Blev helnöjd med färgen och ännu gladare över att inte behöva klippa något. Åkte hem till mamma och käkade, sedan direkt till KD och Bergvik för jobb. 15-20. Väl hemma kom Robin och Basse och hämtade mig, vi åkte och köpte pizza och åkte sedan hem till Julia där Elin också var för Beck.

Sammanfattar detta onödigt långa inlägg med många bra dagar - tack alla för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0