I love this fucking break!

Nu är lovet över, det har varit ett utav dem bättre måste jag säga.

Har typ sett på film hela lovet :-) Med trevligt sällskap!

Igår jobbade jag som sagt på Bergqvist 11-17.
Åkte hem och hämtade Basse, Jesper och Jonathan direkt.
Åkte till coop, mötte upp Linus och inhandlade tacos.
Åkte hem till mig och lagade och käkade.
Sedan var det Harry Potter dags, har aldrig sett de filmerna, och jag har då inte missat något.
Linn och Elin kom också, vi myste och hade det trevligt, blev en annan film och kortspel.
Körde hem folket men tog med mig Linn hem för en mysig natt, som vanligt ;-)

Åkte imorse iväg för ännu mer jobb, 11-17 idag igen.
Åkte hem till mamma efter och pratade med henne, min mamma♥
Drog till pappa, käkade och duschade.
Hämtade Elin och åkte till Robin där Basse, Victor och Linus var, filmtajm.
Drog till donken efter och sedan hem för sleeptime.

Imorgon blir det skolan och sedan tar jag och Erik 13,03 tåget till Gbg.
Kommer hem igen någon gång på onsdagen, ska bli bra dagar! Wiiiho.

Godnatt alla!

Kom hem och såg min dator fylld av kärlek från världen bästa Linn!


Kommentarer
Postat av: linn

råkade visst hitta en underbar funktion, en webcamera!

2010-11-08 @ 06:36:05
URL: http://klaralinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0