I love the way you are

Hade en jätte trevlig kväll på Texas long horn, blev inget Moon thai, det var stängt.
Blir nog där imorgonkväll istället, men det funkar lika fint det.
Var så kul att träffa Ellen igen, vi ses alldeles för sällan.

Imorgon blir det som sagt Svensk Amerikanska entreprenörsdagarna. Har en hel del förväntingar och ser fram emot detta :-)

Om planerna blir som förväntat befinner jag mig imorgon vid denna tid i Jonsered, Partille, Kåhög!
Det skulle höja min Gbgresa för denna gången ännu mer.



När jag tänker på dig ler jag,
på ett sätt som bara du kan få mig att göra.
Jag ser dina djupa fina ögon framför mig,
jag drömmer mig in i dem! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0