I dagens tema "tro på dig själv" - egopics!

Dagen idag har varit otroligt trevlig och framför allt lärorik.
Har haft flera givande möten och kommit fram till mycket bra saker.

Nu gäller det bara att "allt går i lås".
Jag känner att jag fått ett mycket större perspektiv på företagen och projektet,
dessutom känns det som jag vidgat min egna framtidstro.

Nu ligger vi hos Ola och softar lite, ska snart åka till Moon thai och möta upp Ellen för middag.
Sedan följer jag med Ellen hem till Partille och sover där inatt, ska bli så mysigt!!



Här har ni två halvbra bilder på jackan jag lovade att visa, bättre kommer!

Idag har amerikaner föreläst om vad viktigt det är att tro på sig själv,
även om det inte finns en enda synlig chans på att just du ska lyckas,
så kan din tro utveckla en otrolig framtid för just du. Believe your self!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0