Känslan du tror jag har, tror jag sitter i ditt hjärta!


Igår var jag såhär söt och bjöd hem mina favvokillar Oscar, Richard och Jesper + Elin givetvis till mig.
Vi körde på hembakt pizza, godis, chips, dricka och Eva&Adam movienight.
Vi tryckte ihop oss allihopa i mitt rum, sänghäng liksom!


Är dom inte bra underbara? Jo ♥ hihi

Avslutningsvis drog dem sig tillbaka till kd omkring 02.30.
Jag och mitt E tänkte mysa ner oss i sängen med gott om plats(!!!) och somna till en film.
Men så blev ju inte fallat, Hugo, Patrik och Mathias klampade in här runt 3 och vi somnade lite huller om buller alla fem.

När de gått i förmiddags tog jag tag och städade upp i mitt rum, nu ligger jag åter igen i sängen redo för film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0