Helgen före lovet!

Igår runt halv sju mötte jag upp Julia för att åka och handla.
Sedan åkte vi hem till henne och satte igång, sushi stod på schemat.
Vi gjorde vår egna sushi, vilket blev succé! Vi drack och hade det trevligt.
Strax före elva var vi på bowlingen, taggade för en omgång bowling.
Det gick över förväntat och jag toppade nog mitt personliga rekord.
Avslutade kvällen med en cider på biljarden, innan Pär körde hem oss.
Tackar för en trevlig kväll och välkomnar varmt fler!

Nu är jag på jobbet, slutar om mindre än en timme.
Då blir det snabbfix och sedan Rådmans salonger.
Björnligan saknar en kompis men 4 av 5 är starkt!

Imorgonförmiddag åker jag till Skavsta flygplats och tar med mig Frida och Ehlin hem till hålan igen. Gör ett stopp på Vingåker outlet långs vägen.

Nu ska jag fixa det sista innan det blir partaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0