We are strong togheter!

Idag har jag varit i skolan, kom försent för alla jävla tåg och bussar inte kan gå i tid...
Var lagomt lycklig när jag kom till stationen och såg att mitt tåg var ersatt med buss, ännu lyckligare blev jag när jag såg var många det var som skulle åka med den bussen. Den blev ganska fort full, givetvis innan jag han gå på... Fick vänta till X2000 tåget, men aja.

Softade iallafall runt i skolan, helt okej.

Tog 14.52 tåget hem och tog en lång fika på café pause med Elin :)
Gick också en sväng på stan och fick med mig en tröja hem, inga fel.

Nu har jag pluggat lite och ska byta om för att ge mig ut i spåret för motion och tjejsnack med Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0