Du är du, just därför jag är jag

Lördag;
Tackar speciellt Linus för lördagen.
Och givetvis alla andra också.

Jobbade först 07.30-14.
Sedan pluggade jag historia med pappin.
Åkte till hem, åt och fixade mig.
Till Elin för lite uppladdning osv ;>
Iväg till Linus för 20års fest!
Han även med Mastis, vilket dög.

Vägen till Linus och efterfesten blev lång, en dryg timme tog det, haha.
Människor, skobyten och helt klart alkoholen tog över tiden.
Väl där fick vi många fina samtal och en helt klart bra efterfest.

Vid 5 tiden bestämde sig jag, Elin, Pontus och Daniel för att gå till Elin för fortsättning, blev dock inte längre än en timme och bara massa prat.
Vid 7 tiden somnade vi.
Ska säga att jag var helt d.ö.d igår, fan varit förstörd idag också.
Men det var de helt klart värt!

Söndag;
Sov i princip hela dagen, ändå somnade jag vid halv 11 på kvällen, haha.

Måndag;
Upp och iväg till skolan, typ fortfarande förstörd. Men det gick ändå. Var kvar ett tag och grejade med projektarbetet, sedan gick vi förbi Scala och köpte Balbiljett(!!!). Fick också med mig en keps påväg till bussen,
399;- och jag är nöjd.
När jag kom hem bytte jag om och cyklade till gymmet för 45 minuter kondition, oh herregud.. haha. Kom hem, duschade och cyklade sedan ner till Orion för en kycklingsallad med Elin och Julia. Sedan har jag myst med de, kollar och mailat på stugor osv. Vid typ 7 skulle jag och Elin cykla hem, istället blev det 3 serier bowling och två cider, mysispysis.

Nu ska jag sova för imorgon 09.00 är det rättegång som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0