Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Realistiskt tänkt vill jag väldigt gärna träffa Ellen just nu,
skulle må så himla bra utav några dagar med henne :}

Orealistiskt tänkt skulle jag göra allt som går för att få träffa Kim Källström.
Antagligen ingen större skräll för er som känner mig, men aja.

Men vi struntar i Kim, utan riktar in oss på Ellen.
Jag saknar min Ellen lite väl mycket då och då.
Hon bor i Göteborg och pluggar på handelshögskolan.
Hon är egentligen min mammas kusin men ser henne som min.
Är 19 år, blir 20 iår.
Jag hoppas verkligen att hon kommer hit vecka 7, och att jag sedan åker till henne vecka 10 eller 11.
Inte att förglömma den underbara AmandizZzzZ.
Vill bara säga att ni är bäst bäst bäst ♥



bwt
blev inga bilder på inköpen idag,
lovar att de kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0