I'm proud, so very proud!

Det är så himla mycket i mitt huvud,
jag tänker och tänker och tänker...
Men ibland undrar jag varför,
känns som om jag bara kommer fram till saker jag saknar,
saker jag önskar jag hade!





Ibland när jag tänker så,
blir jag arg på mig själv.
Då inser jag vad dum jag är.
Jag har de bästa vännerna man kan ha,
en familj som är bäst i världen(!!!)
och en möjlighet att göra vad jag vill med livet.
Alla dörrar är öppna,
och alla i min närhet låter mig välja själv.





Jag älskar er, allihopa!
Men min familj,
mamma, pappa, Fredrik osvosv,
jag älskar er,
evigt tacksam för allt ni gör för mig!
Och jag vet, ni gör allt för mig.
Jag vill göra allt för er,
misslyckas ibland,
men lovar att alltid göra mitt bästa.





Big Love


Kommentarer
Postat av: emma

du är bäst vännen!

2011-02-17 @ 13:47:24
Postat av: Emelie

Du är så underbar!

Världens finaste Carro <3

2011-02-20 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0