Jag drömmer om dig varje natt

Försov mig imorse....
Kan verkligen inte rå för det, måste verkligen skärpa mig...
Inte nog med det, kommer till stationen och tåget är inställt
och ersatt med buss, hur hårt suger inte det då? STENHÅRT!

Väl i skolan tickade allt på som vanligt, slutade redan halv 3.
Åkte då till Ikea och Bergvik med Elin, hon shoppade lite och
jag hämtade papper på jobbet. Fick även en biobiljett som alla
anställda som deltagit i Ecco Activity, tackar för det!

När vi kom hem tog jag och Fredrik oss upp till Hultet för skidåkning.
För första gången provade jag 5;an.
Det pirrade en del i magen, skidan åkte ur spåret ett par gånger,
men det gick bra, utan någon vurpa i bagaget åkte vi hem efter 5 km.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen framför O.C♥

Imorgon kommer rätt feta nya pengar in på kontot,
då laddar vi om och tar oss an Nöjes på kvällen.
Taggad till tusen, nu kör vi!!!

 


sommar&sol, vackra vänner, alkohol & Madelenes altan - BIGLOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0