Sätt dig ner och tänkt till

Nu avslutar jag frågestunden!
Här kommer frågorna och svaren, enjoy!

Varför började du blogga?
- Jag vet inte riktigt faktiskt..
Antagligen för att jag alltid gillat att skriva mycket.

Vad brukar du göra på helger?
. Det är mycket jobb just nu,
och så mycket vänner&fest jag hinner med.
Så ser det ut just nu iallafall.

Vilka bloggar läser du dagligen?
- Sanna Skoglund
Elin Johansson
Kenza
Blondinbella
Elin Lindgren
Linn Silfverhjelm
Det är nog de faktiskt, som jag läser varje dag iallafall.

Vem var den senaste du strulade med?
- Jonathan

Vem var den senaste du hade sex med?
- Patrik

vem är du kär i?
- Absolut ingen alls!

Vad är dina framtidsplaner?
- Nu först och främst ska jag göra klart skolan och ta studenten.
Sen blir det jobb hela sommaren.
Antingen åker jag till USA som aupair eller så jobbar jag vidare ca ett år framöver.
Sen vill jag komma hem och börja utbilda mig till frisör.

Vart ser du dig själv om 10 år?
- Om 10 år är jag utbildad frisör och älskar mitt arbete.
Har 1 eller 2 barn och bor i hus.
Tror inte jag tagit mig tillbaka till Kristinehamn riktigt än,
är antagligen och förhoppningsvis i Göteborg.

När började du blogga?
- Oj... Tror det är 2-3 år sedan, i början av gymnasiet.
Men just den här bloggen har jag haft sen maj 2009.

Vilket program har du gjort din header i?
- Har ingen aning, men ska kolla med Sanna.
Återkommer med svaret.

Vad lyssnar du på för musik?
- Allt möjligt, verkligen.
Det är mycket radio här faktiskt.

skulle du tänka dig att läsa/sprida min blogg eller någon annans?
- Självklart skulle jag kunna länka vidare en blogg,
sålänge jag verkligen tycker den är bra och vill göra det.

jag har aldrig läst din blogg förut, vad handlar den mest om?
- Min blogg är väldigt personlig, antal uppdateringar osv beror helt på lust&humör.
En hel del bilder på mig själv och partyn.
Humörsvängningar och texter utan mening.
En salig blandning om mitt liv helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

kul att läsa :)

2011-02-07 @ 13:26:27
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Härligt samma här :) gör du dÅ?

2011-02-07 @ 13:40:33
URL: http://havridaflickan.blogg.se/
Postat av: Jossan♥

Sv: Okeej då vet jag :)

2011-02-07 @ 15:09:33
URL: http://jossansliw.blogg.se/
Postat av: SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ; > Drar en vinnare ikväll, så håll utkik!

2011-02-07 @ 23:19:34
URL: http://shik.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yeah ;)

2011-02-08 @ 16:12:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0