Vilken. jävla. helg.

Hejsan trogna och fina läsare! He he he
Denna helgen kan jag inte skylla på att jag har haft bättre för mig tyvärr.
Utan jag är sjuk, massvis med SJUK..

Har knaprat en ask Ipren, druckit saft och ätit melonbitar.

Redan i fredags morse kände jag av halsen, men åkte till skolan ändå.
Kände under dagen att det bara blev sämre och kroppen blev seg och tung.
Direkt när jag kom hem gick jag upp och la mig i sängen, somnade redan vid halv 5.
Har legat i sängen och sovit fram och tillbaka sen dess, feber och super ont i halsen.

Skulle ha jobbat på BQ 11-17 idag..
Såg fram emot det, men fick självklart sjukanmäla mig, fan.
Jag vill inte vara sjuk, jag vill vara pigg pigg pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0