Mitt sista lov är slut, föralltid!

Fredag;
Mötte pappa på Maxim för lunch vid halv ett.
Tog ett varv på stan.
Jobbade 14-18,30.
Tog med mig Linn hem för fix.
Förfest hos Emma.
Blue moon bar och Hoffmaestro.
En mycket bra och lugn kväll för min del :>
Lördag;
Vaknade upp med Linn.
Inte det minsta bakfull, pigg!
Bytte om, åkte och hämtade Smilla.
Ut till stallet och Vicky för en tur i skogen.
Red för första gången på väldigt länge, men ack så kul.
Så nu har jag Ramon tisdag och fredag till veckan.
Hem och käkade med mamma och Linn.
Träffade Hugo en sväng.
Tog med mig Linn ut till skärgårn och Stig.
Barnvakt och chaufför hela kvällen.
Myste med min lilla skitunge och hade en mycket bra valborg!
Söndag;
Gick upp och bara degade med mamma och Linn imorse.
Nu sitter jag på jobbet, det är lugnt.
Jobbar 14-20.
Sen får vi se vad livet har att erbjuda ;> kan bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 18:10:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0