Tisdag, 2011-05-03

Det är början av maj och det haglar och snöar, det är inte okej!

Imorse var jag med några goa tjejer hos vår fina vän Julia, på födelsedagsfrukost.
För idag blir hon hela 20 år, den lilla skrutten. hihi
Tog 11 tåget till skolan och hade rättskunskap, vilket är både kul och intressant.
Åkte hem, skyndade mig som bara den. Mötte upp pappa och tog bilen till stallet.
Idag har vi allt utmanat ödet, stött på alla möjliga farligheter på en och samma gång,
men det gick över förväntan, så himla duktig kille.
Man känner sig ju lite ynklig på 168cm i mankhöjd när han bestämmer sig.
Men men två ynka "stegringar" tog vi oss an både får, bilar, nya hästar och gud vet va.
Har pluggat hos pappa ikväll, det gick bra och ännu ett arbete - check!

Nu ska jag ta mig en dusch för att sen burra ner mig i den där underbara sängen.
Vi hörs imorgon, natti!


mina gosar på en bild från Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0