Jag drömmer om dig varje natt

Sådär nattligt igen.
För numera ska jag börja sova ordentlig.
Det innebär att det är natt när klockan är tolv och det är skola dagen efter.

Har som sagt varit hemma från skolan idag.
Tog en familjefrukost vid 11.
Möjligt eftersom Fredrik kom hem igår och Felix också är sjuk.

Sen åkte Fredrik och hyrde "Män som hatar kvinnor" åt mig, så att vi sedan tillsammans kunde se "Flickan som lekte med elden". De var bra, riktigt bra!
Vet att jag är efter som inte sett dem förens nu, men bättre sent än aldrig.
Någon som sett den tredje, "Luftslottet som sprängdes"?
Isåfall, vad tyckte ni, vilken var bäst?

Blir hemma från skolan även imorgon.
Måste bli frisk tills på onsdag, måste!
Sedan på torsdag fyller mamma år.
På fredag är det futsal med fotbollen,
får dock se om jag följer med till kga.
På lördag är det lussebandyn.
På söndag drar vi med finlandsfärjan,
tillbaka på tisdag. Måste blir frisk!
Inte att förglömma, en jäkla massa julklappar måste införskaffas.
Dessutom måste jag försöka få ihop min jul, vill hinna träffa alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0