Lys som den stjärna du är

Blogglusten är inte på topp.
Men jag har legat sjuk från i fredags ungefär.

I fredags spelade vi bandy på idrotten.
Helt kass är jag på skridskor, men det var
ändå ganska kul, haha ;)

Låg hemma och mådde inge vidare efter skolan.
Men kämpade mig iväg till Elin vid 8. Kollade
Idol osv. Senare kom Linus och Sebastian så vi
bara myste och vid ett körde Linus hem mig och
jag somnade fort.

Vaknade sjuk igår, mådde som värst igår.
Var bara hemma och sov, kollade tv och
vilade igår. Fruktansvärt tråkigt, men något
annat hade jag inte orkat med.

Idag har jag bara sovit och kollat skidskytte.

Ungefär så har min tråkiga helg sett ut,
inte så konstigt att jag inte uppdaterat med andra ord?!?!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ät upp alla dina skitsnygga lussebullar så blir det nog bra sen ;)

2009-12-06 @ 15:53:25
URL: http://www.Ilini.wordpress.com
Postat av: Elin

haha, illa.. ungefär samma här, mamma blir galen på mig för att dom tar slut så fort ;)

2009-12-06 @ 16:56:04
URL: http://www.Ilini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0