pigg och glad igen

ikväll har jag bara myst med mina bästa :)
först kom frida, vi chillade och pratade en del.
sen gick vi upp till henne, tog hennes cykel
till lillemors där vi köpte på oss smarrigt godis
och tuggummin. sen hem till mig igen, blev
att kolla på film, först the love guru och sen
the grudge 3. båda var rätt dåliga faktiskt, men
ändå. sen kom elin också, vi fortsatte mysa.
detta var ett perfekt sätt att bli frisk på (a)

imorgon väntar jobb mellan 16-21.30
inget väder säger nej till en smarrig
mjukglass, så komsi komsi ;))

nu ska jag ta dagen sista kåvepenin och faktiskt se om de finns ngt intresse för en tävling här på mig dystra blogg. vi får se, kommer inom snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0