dans runt stången och blommor i håret

det är väl just vad midsommar är?!
fint väder, jordgubbstårta och snaps.

det var verkligen inte så min midsommar såg ut.
det var en bra dag, grejsade en massa på morgonen och sen blev det folk hos mig, göra sig iordning, grilla, käka och förfesta. drog sen ner mot stan, hamnade på älvängen där det blev brännboll med fribergs familjen mfl. givetvis både varvade jag och tog lyror ;) sen drog vi vidare, på fest hos fredrik sjögren. var där ett bra tag, sen gick jag, hugo, victor och elin ner till stan och statiol, mötte upp en massa folk lite varstans och slutade i järnvägsparken även denna kväll. elin och oliver sov hos mig och hugo.
en mycket bra dag och kväll!

bilder orkar jag inte ladda upp nu, de kommer
när jag orkar, sålänge finns de på typcarolin-e @ bdb.


Kommentarer
Postat av: isabelle

det är nog inte så farligt som det känns. det är lugnt, det är över nu endå. hmf..

2009-06-21 @ 14:13:29
URL: http://inyhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0