godmorgon

ELLER GOD FÖRMIDDAG ALLA!

nu har elin precis åkt hem en stund.

jag vaknade vid tolv och gick upp, satt och pratade med mamma en stund, mest om usa och high school. sen körde jag ut henne till tennisen med freddan och felix. hem igen. käkade lite frukost och väntade på att elin, hugo eller oliver skulle vakna till liv, tillslut gjorde elin de iaf.

det är fint väder ute, jag ber till gudarna att det håller i sig!

vid 18.00 är det invigning ute på tennisstadion för women´s cup, så många som möjligt måste pallra sig ut!!

nu ska jag duscha, gör mig iordning lite och njuta av värmen och sommarlovet.

har läst igenom hela minnesbloggen för therese, så sjukt hemst men fint skrivit!
de sjuka jävlarna som ger hemska kommentarer så som ; hon förtjänade att dö eller det är ett skämt, hon lever osvosv. när fan ska de svenska folket lära sig vad respekt är, detta är helt jävla SINNESJUKT. man behöver inte känna medlidande, men man ska visa RESPEKT för de anhöriga! sånt där gör att det nästan kokar över inuti mig, exploderar gör jag nästa.
 - stå på er tjejer, ni är värda all respkt och omtanke som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0