underbara söndag, faktiskt - sommarlov!

igår bara slappade jag sönder, var sjukt trött och sleten. så finns inget mer att säga om gårdagen. idag vaknade jag i elins soffa, gick iväg och solade och sen hem och dog lite i soffan. sen kom elin, vi vandrade ut till sannaheden och kollade på fotboll, vif - qbik div 3. isabelle och elin var bäst på plan, helt klart ;) sen gick vi tbx till mig.

håller nu på och städar mitt rum, ska ju dela rum med hugo nga veckor framöver, ;pppp

ikväll blir det film hos elin :))

bilder från ifredags kommer ska ni se, måste bara samla ork.
sålänge kan nu ju kika in på typcarolin-e @ bdb - 12 juni
peace out and take care! / caroline

Kommentarer
Postat av: lagerbäck

elin hade bara tur / lasse

2009-06-14 @ 23:00:58
Postat av: Andreas isaksson

för en målvakt finns inget som heter tur det finns bara skicklighet så nu tkr inte jag att ''lasse'' ska trycka ner elin för det är bara att inse att hon är grym och att qbiks dalahäst inte lykades få något mål på henne även om det inte var långt borta! men som man brukar säga ''nära skjuter ingen hare'' over and out!/Andy

2009-06-15 @ 14:37:05
Postat av: micke nilsson

som back är det svårt att stoppa en snabb dalahäst, och med lite hjälp från målvakten tvingades vi se dalahästen göra det första målet, och sedan passa fram till två till.

2009-06-15 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0