ibland förstår man vad bra man har i skolbänken

min dag började precis som igår, frukost på sängen utav mamma - varm oboy och ostmacka.

sen tog dagen snabbt fart, kastade mig i duschen för att hinna med allting.
kajsa kom hit, skulle vara barnvakt åt henne. när hon skulle sova passade jag och mamma på och gå ner till stan och sätta upp affischer och lappa bilar med flygblad om womens cup som äger rum den 20-28;e juni ute på kristinehamns tennisstadion. sen kom även ebba som jag varit barnvakt åt mellan 15-23.30. vi promenerade ut till kfum och hem igen. åkte till micke & maja och fyllde bilen med flyttgrejer. iväg till maxi och handlade, hem och kastade i oss lite mat. ut till tennisen på möte och klädprovning. hem och städa för att imorn flyttar hugo, sanna, micke, maja och stig in hos oss tills en oviss framtid. sen vid 22 åkte jag och ebba hem till henne för att dricka välling och sova. nu ligger jag i sängen och ska precis maila iväg beställningslistor till maxiköket. imorgon ska jag vara hos frisören och slinga håret 11.00 sen direkt till stan för att fortsätta med affischerna. sen vid 5 slipper jag tennismötet, ska vara med felix till 18.30 istället.



tröjorna som vi ska jobba i, affischerna som ni ser i typ hela kristinehamn
och beställningslistorna som ska mailas in till ICA maxi.


super söta lilla kajsa på ca 14 månader


världens sötaste kusin, ebba bus 3 år.


lagade mat till mig och min mamma som sliter som ett djur just nu.
det var hon verkligen värd, hon gör inget annat än att fixa åt andra just nu



är detta vad ni kallar sommarlov?
hur är ert sommarlov, vad gör ni om dagarna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tar det väldigt lungt, det är sommarlov tkr jag :D

2009-06-19 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0