men ack så snygg!

idag har jag sovit, vilat, tagit de lugnt.
varit iväg och tjänat lite pengar också, närmare 1500 kr!
väldigt välbehövligt i min kassa kan jag lova, haha.

varit nere och kollat fastingsflickorna, iaf malin med elin idag.
malin är finast, alla röstar på henne! hon ska vinna!
sen gick jag och elin omkring, hem till mig, käka poppisar,
pratade en massa och bara myste! underbart.

pluggpluggpluggpluggplugg, datalogi suger stenhårt!
menmen, det är är väl bara att bita ihop antar jag.

fan fan fan elin, det räcker nu! ♥

JAG VILL HA EN EGEN JACK BAUER (LLLLLL)
någon som vet ngn som iaf är lik honom,
hör av er till mig genast. min blivande man!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0