fastingen 2009

jag summerar festandet. ett ord räcker, UNDERBART!
på fredagen blev de förfest och grill hos elin.
sen blev de stan och fastingen. träffade massvis med människor.
jag, frida, jimmy och peter var hemma runt två.
på lördagen åkte jag och elin till maxi och köpte rostbiff, brieost,
frallor, coca-cola, melon och banan. vi myste somfan på min
balkong och njöt av den stekheta solen! wiiiie!
gjorde oss iordning, frida och elin kom också och såsmåning
om vandrade vi vidare mot emma, påvägen stannade vi och tog
lite söta kort. hihi. även denna dagen blev stan och fastingen.
träffat underbara människor, levt livet, kört en 2 dagars!

båda dagarna har vi varit jag, elin, frida, elin, emma, anna, johanna,
jimmy, peter, kristian. lördagen kom adam och theres också.






mer bilder kommer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0