Be careful with your love!

Igår åkte jag till skolan med 07,49 tåget.
Slutade skolan strax före 16.
Kastade mig på bussen till Bergvik, jobb fram till 20.
Hem och städade ur det sista på Präst, sen sova.
Jobbade idag 10-18.
Åkte hem och hämtade Felix hos mormor, plockade med E&F.
Lagade tacos, myste och bara hade en hemmakväll när mamma och Fredrik var på fest.

Nu ska jag sova för att imorgon köra Felix till Sannaheden på fotbollscup 09.00.....
Sedan hem och ta det lugnt tills det blir jobb 14-20 på Park Hotell!

Ligger nu i mitt nystädade rum och min nybäddade säng - MMMMM!

Älskar dessa underbara webbilder - men bjuder på dessa... he he he

Har lovat Sannisen att en efterbild på rummet kommer imorgon, så det blire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0