Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt

Nu var det ett tag sedan igen..
Skörna blev mina och jag trivs bra med dem!
Helgen har varit jätte bra, lovet i sig har varit mycket bra!
Idag är sista dagen på mitt sommarlov, mitt sista sommarlov ever!
Jag sitter här och förbereder mig mentalt på påfrestningen som nu kommer komma.
Imorgon börjar skolan och jag är inte det minsta taggad..
Jag skulle lätt kunna ha sommarlov 1 månad till eller 2.
Men that's life! Ett sista år, och vi får göra det till det bästa!

I torsdags var jag hemma med pappa och Sirkka, bara käkade och myste.
Sen vid 10 åkte jag upp till Hugo som var barnvakt åt småbröderna.
Tog även med mig Elin, Rasmus kom också dit.
När Monica kom hem åkte vi ut till min stuga, vi spelade Cash och bara myste.
Jag och Rasmus var bäst - Elin och Hugo fuskade.... hihihihi
Inga bilder från då, men fortsätter ändå.

I fredags var jag bara så himla sleten, jobbade 10-18.

Nu till lördagen.
En fullspäckad lördag - me like!
Jobbade 10-12 på BQ i Kristinehamn.
Skyndade mig ut till tennisen och spelade Kors i Kristinehamn.
Det gick sådär, men var kul, alltid kul att lira lite :)
Pappa hämtade mig runt 3, åkte hem och gjorde mig iordning.
Jag, pappa och Elin åkte över till farmor som fyllde år, firade faster Maria på samma gång.

Sedan åkte jag och Elin hem, pappa och Sirkka stannade kvar.
Plockade upp "min" Elin också skulle vi åka hem till mig och göra oss iordning.
Tog längre tid än vi förväntat oss, ploskontroll på vägen.
Och smart som jag är hade jag inget körkort med, men det var lugnt, en kul polis.


Väl hemma fixade vi oss osv, sedan bar det av till Charlotte på fest. Den kvällen tackar vi för!
Hade sjukt kul och klev in genom dörren hemma strax efter 5.

Några bilder hos Charlotte har jag inte, inte som ska läggas ut här iaf ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0