You make me stronger!

Ikväll har jag tagit mig an mitt rum hos mamma.
Och walla, så läckert det blev!
Tackar Frida för stödet. Nejdå, men tack för hjälpen!
Att städa och snacka skit samtidigt, det är mycket roligare.
Tog inga varken före eller efter bilder,
men efterbilder kan ni få imorgon om ni vill :)
Möblerade om lite, kastade ut soffan och slängde in byrån ist.

Nu ligger jag och myser i min säng hos pappa, har precis kollat klart på CSI, lovelovelove.
Nu ska jag sova, är inte det minsta trött, men imorgon 06,45 ringer klockan, suck!


Nyduschad tjej=glad tjej! NATTI ;*


Kommentarer
Postat av: S

efterbild!

2010-08-28 @ 12:09:42
URL: http://skkoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0