7e februari 16.50 Amerikansk mark

Jag packar, jag packar, jag packar, jag kommer ingenstans, jag kommer långt.
23 kilo för 3 månader är en hård gräns, rå svår!
Men det går framåt, allting går framåt. Det går inte att backa undan längre...

Sa hejdå till alla i skolan förut, jag vet att jag är blödig, jag grät mycket,
det var jobbigt och allting känns som en evighet just nu.
Men vi ses snart igen, 3 månader kommer vara jobbiga, men kommer
så mycket fortare än vad vi tror. Snart är vi alla tillsammans igen ♥


Igår var jag som sagt på bio med Oscar. Snabba Cash - grym film!
Efteråt satt vi på Donken i typ 2 timmar, käkade, pratade och
bara hade det jätte trevligt, gillas skarpt!


Elin är här, glad över att ha henne här.
Det är nära, jag måste inse verkligheten,
men med henne känns det lite längre bort iaf.

Andreas, Jimmy och Niclas var här och sa hejdå förut,
de gjorde det snyggt, genom snökramning, haha! goa!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra i florida? :)

2010-02-06 @ 19:10:14
URL: http://allisonpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0