Floridabloggen?

När jag lämnar landet kommer ni kunna följa mig här som vanligt,
men med lika mycket känslor, funderingar och ovärd läsning.
Vill ni mer läsa om mina upplevelser, mina dagar i USA. Min skolgång,
min praktik, men känsla förspråket, mina nya bekantskapet och allt
det där nivet tillhör en resa långt hemifrån utan en endaste svensk-
talande person sålångt mina ben bär.

Men mitt problem nu är vad den ska heta, det står helt stilla,
inte en endaste idé. Så min vädjan till er är nu förslag på vad
den kommande bloggen kan tänkas att heta. Ev "pris" får ni ge
förslag på själva, något bra går nog att ordna.

Kan kännas rätt patetiskt, men aja, nu vill jag iaf ha er hjälp!


Kommentarer
Postat av: Linda Florida: SVARER ALLE

hvor i florida skal du?:;D

2010-02-03 @ 07:31:54
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0