Förlåt

..för att jag är så himla inaktiv här,
men jag är desto mer aktiv på Floridabloggen.
Ta och kika in där om ni vill läsa och se kort
om min vistelse här i detta underbara land!

Jag är helt kär i detta nu, jag träffar goa människor,
går i en kanonbra skola, bor hos en supersweet
värdmamma - Swan. Livet här är så annorlunda,
men också så mycket bättre! Om jag bara kunde
hade jag skickat alla som verkligen betyder mycket
för mig där hemma en enkelbiljett hit, så vi kunde
bygga upp ett liv här, och aldrig mer åka tillbaka
till kalla, tråkiga och döa Sverige/Kristinehamn.
Men som sagt, hellre i ett kallt och tråkigt
land/stad med er jag älskar än ensam i ett stort
häftigt och underbart USA.

Idag är det alla ♥ -dag, och det har inte just vi uppmärksammat något vidare.
När folk frågar om vi ska göra någonting speciellt idag, så säger vi bara
"nej, vi har ju ändå ingen pojkvän." också skrattar vi. Alla skrattar åt oss,
men vi föredrar en galen utekväll idag istället för massa romantik och kraffs ;)

Sådär, lite update, kommer mer, lovar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0