Jag vill ge er allt och lite till

Shit vad jag har mycket grejer att göra de närmaste dagarna..
Vet seriöst inte hur jag ska hinna med ;o
Och prioritera går inte, för allt är lika mycket värt.

Onsdag; Fika med Linda. Äta middag med mormor&morfar. Umgås med Felix. Tvätta det sista och städa hos mamma.
Torsdag; Träffa farmor och äta mat med henne. Gå på bio med Oscar ev också Oscar, Filip, Linda, Erik & Elin. Hem och vara med mamma och Fredrik.
Fredag; Säga hejdå till alla i skolan. Städa hos pappa. Packa allting. Umgås med pappa.
Lördag; Äta lunch med mormor&morfar. Gå till morfarLars blivande grav. Spela bowling med mina lovers. Och allt småplock som fortfarande behövs hemma.
Sen 02.00 åker jag och pappa till Stockholm för avfärd 09.00 mot New York för byte till slutligen Fort Lauderdale.


Detta ska bli grymt, men ack vad långt bort det plötsligt kändes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0