LISTA LISTA LISTA

Hade inget bättre för mig typ, så gjorde en lista.
Så mycket mer har inte jag att bjuda på för ikväll.

1. Det första du tvättar i duschen?
Håret

2. Gillar du kaffe?
Åhnej

3. Hur mår du just NU?
njaa, blandat typ

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Crush och crush, men R

5. Berätta om din senaste dröm.
Jesper, räcker så

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Klart man skulle tröttna

7. Vad vill du ha just nu?
kläder, pengar, skor, ny mobil och ny kamera

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
kan jag aldrig tro

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Slickar, såklart!

10. Använder du smileys?
Självklart ;)

11. Har du träffat någon kändis?
YES!

12. Gillar du keso?
Usch

13. Vilken låt hade du sist i huvudet
Ladu Gaga - Bad Romance

14. Hur många länder har du besökt?
Hm, knappt tio ungefär, inkl Norge, Finland, Danmark

15. Är dina föräldrar stränga?
Kan jag inte påstå

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Kanske, men osäker

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nej

18. Brukar du hyra film?
Det händer

19. Var kommer du vara på lördag?
Hemma, bowlingen, kyrkogården - Kristinehamn

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Med och med, vetande men inte närvarande

22. Vad åt du till lunch?
Ris och ngn kycklinggryta typ

23. Har du lockigt hår?
SOMFAN!!!! <////3

24. När grät du senast?
Typ i helgen

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Hahahah, ja

26. Favoritårstid?
Alla tror jag, men mest sommar

27. Vem höll du senast i handen?
Viktor eller Ebba, haha

28. Sover du med TVn på?
Oftast

29. Tycker du att du är gammal?
Åhnej, i mina bästa år

30. Är du mörkrädd?
Lite ibland

31. Gillar du ditt liv just nu?
Faktiskt

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
absolut!

33. Har du bra syn?
Sämsta ever typ

34. Var är dina föräldrar just nu?
Pappa i sin säng, mamma vet jag inte, hemma antar jag.

35. Vad har du på dig just nu?
Trosor och t-shirt

36. Vad var det senaste du köpte?
Semlor

37. Hatar du mer än 3 personer?
nej

38. Använder du sushipinnar?
nej?

40. Äger du ett vapen?
Ohja

41. Gillar du ditt hår?
Allt som oftast - NEJ

42. Gillar du dig själv?
Oftast inte

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Kan inte välja

44. Hur ofta använder du MSN?
Typ jämt

 

Sleeptight everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0