Min sista måndag

Har kollat på Paradise Hotel ikväll, bra som vanligt.
Pappa får psykiska sammanbrott över att han fått
en dotter som gillar att se på sedan skit, haha.

Nu ska jag ta mig an all tvätt som behöver tvättas
inför min "lilla" tripp. Min 100liters väska kommer
vara överfull, max 23 kilo. Men just nu känns det
som om det kommer bli eko innuti den, har ingen
aning om vad jag ska ha med mig, känns dessutom
inte som om jag har någonting att lägga i den.

Men lite linnen, shorts, jackor, skor, mina egna hårprodukter, hårfön, plattång, dator, smycken, jeans, klänningar, tights, handdukar, sängkläder mm mm, känns som om den fylls ändå när jag tänker efter ;)


Kärlek är hårt, så in i helvete svårt!
Näst intill värdelöst, helt meningslöst.
Jag vill testa mina gränser, visa mina känsler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0