farväl mina älskade..


Låter tårarna rinna...
För dagens avsked har helt klart varit något utav det jobbigaste jag gjort.
Men jag har också verkligen insett vilka underbara vänner jag har,
och inte att förglömma, min vackra familj, den vackraste som finns!

Högst upp i resväskan ligger ett stort kort på min Elin,
också ett superfint kuvert.
Ett fint kort på Jessika, Madelene och Julia.
Även ett super gulligt brev.
De har lovat mig att ta hand om sig själv och Elin, och göra det så jävla bra!
Stolt, så jävla stolt över att ha er!
Ni gör mig till något jag alltid drömt om att vara - lyckligast i världen!


Lite bilder på otroligt viktiga människor för mig - finns mängder med fler som inte är med.
Men ni alla vet vad mycket jag uppskattar er!
Inom en snar framtid kommer det komma en speciell Florida-blogg, men sålänge
får jag försöka underhålla er med denna.

HA DET BÄST HEMMA I SVERIGE! NI ÄR BÄST ALLIHOPA - ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får ha det bäst! jag älskar dej. (L)

2010-02-07 @ 15:29:30
URL: http://skkoglund.blogg.se/
Postat av: mamma

du får ta vara på den här tiden för snart är du hemma hos oss igen det kommer gå jätte fort antagligen fortare än vill.älskar dej gumman

2010-02-08 @ 01:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0